„Лидл” и ОББ мамят клиентите (Разказ от първо лице)

0

- Advertisement -

Потърпевш клиент на банка ОББ, пазарувал с картата си в „Лидл”, разказва на какво е бил подложен само преди дни – на 1 март, пише Lupa.bg. Вижте разказа на журналистката Марта Евтимова за изживения кошмар:

В неделя (1 март 2020г.) около 20 часа вечерта на касата в Lidl Bulgaria опитах да платя сметката си с карта на Обединена българска банка (ОББ). След три минути се оказа, че плащането не може да се осъществи.

Касиерката каза, че при вечерни плащания на кръгъл час се случват проблеми със системата. Жената след мен попита „Кукувичка ли излиза на всеки кръгъл час, за да сигнализира за проблема?“ Посмяхме се. Направих втори опит за плащане с карта, втори път въведох PIN, защото сметката беше над 50 лева. Отново беше неуспешен. Междувременно получих два sms-а за извършените две поредни плащания. Платих трети път в брой, за което получих касова бележка. Касиерката извади ламиниран лист с насоки какво се прави в такива случаи, снимах го с телефона си.

След напускането на магазина се обадих на ОББ, където обясних случилото се. Казаха ми, че първото плащане с карта вече е възстановено, остава второто плащане. На следващата сутрин се обадих и на номера на LIDL, защото горещият телефон е с работно време, което вечерта вече беше изтекло. И там обясних за случилото се, дадох и номер на касовата бележка.

- Advertisement -

„До 24 часа ще възстановим и второто плащане, ако не стане така – отидете до клон на банката ви“. Добре. В същия ден (2 март) второто „неуспешно“ плащане с карта вече беше извадено от сметката ми като напълно успешно плащане (въпреки третото най-успешно плащане в кеш). Това се случва след подадените сигнали до двете отговорни институции.

Изпълних указанията на служителката от колцентъра на ОББ и отидох до клон на банката. Там ми казаха да се обърна към търговеца. Казах им, че търговецът казва да се обърна към банката. Дадоха ми лист за жалба, поисках и допълнителен, защото точно моя казус го нямаше в изброените. Снимаха касовата бележка, приеха ми жалбата. На 5 март се обадих отново на LIDL и ОББ да попитам кога ще ми възстановят парите, казаха, че има много такива случаи и да чакам, те ще ми се обадят.

Наистина не мога да разбера кой носи отговорност в такива ситуации, кой ги регулира, колко време отнема решаването на проблема и колко още хора като мен има.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече