Авиоинженер: Гвоздейков, стига лъжи! Ако някой загине заради медицинските хеликоптери?

0

- Advertisement -

Авиоинженерът Георги Гвоздейков е едно от твърдите имена при преговорите в сглобката, което със сигурност ще запази поста си на министър на транспорта и съобщенията. В тази връзка с редакцията ни се свърза опитен авиационен ас, чието име засега няма да обявим, който разказа потресаващи истории за компетенцията на видния функционер на ПП-ДБ.

Източникът ни първо обвини министър Гвоздейков в брутална измама по повод прочутата „Черна кутия“ на първия пристигнал у нас медицински хеликоптер. Както е известно, след скандал дали машината изобщо има такова устройство, Гвоздейков го показа в профила си във фейсбук.

„Това няма как да се случи“, заяви авиационният ас. – „Ако т. нар. черна кутия бъде демонтирана, хеликоптерът автоматично губи гаранцията си. Показването й означава, че или тя е фалшива, или някой е пипал не където трябва и е поставил под риск сделка за стотици милиони“, добавя източникът ни. – „Рискуват се и директно човешки животи.“

Скандалната „черна кутия“

- Advertisement -

Опитният пилот се връща и към началото на кариерата на Гвоздейков: „Когато беше спуснат „с парашут“ в ГД ГВА добре разучих неговите възможности. Няма в историята на ГД ГВА подобна почти 5-годишна програма за обучение на инспектор. Тя е променена специално за Гвоздейков и той е допуснат до работа като инспектор, без да има право на това, тъй като същият няма минималният за тази длъжност 3 години стаж в експлоатацията на Авиационна техника.“

„Познанията му бяха на ниво “0”, както е описано в документа за „входно ниво”. Същият е завършил задочно ВНВВУ “Г. Бенковски” Долна Митрополия – специалност “Авиационна техника и технологии” и няма нито ден трудов стаж в обслужването на авиационна техника.

Няма как човек с такова задочно образование и без ден опит в експлоатацията на Авиационна техника да управлява Цивилната ни авиация, а камо ли и да създава и сертифицира HEMS (Helicopter emergency medical services, медицинските хеликоптери). Резултатът е видим.“

Всъщност, според нашия информатор министърът няма абсолютно никаква заслуга за старта на HEMS, тъй като договорът е подписан от Асен Меджидиев и предишното правителство е свършило цялата работа.

„Иначе не се притеснявайте какво ще прави Гвоздейков, ако ротацията не успее. Длъжността „Директор Дирекция Летателни стандарти“ е все още свободна (няма обявен конкурс) и самият той твърди, че се пази за него, когато го освободят от министерският пост“, каза още нашият човек.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече